Lyssna på sidan Lyssna

25-åringar och pensionärer firades

Publicerad:

Sävsjö kommun har traditionsenligt uppmärksammat de medarbetare som arbetat i kommunen i 25 år, samt de som går i pension under 2019. Ett firande med mat, underhållning och presentutdelning genomfördes den 20 november på Eksjöhovgårds Värdshus i Sävsjö.

25-ÅRINGAR: Stående fr. v. Elisabeth Ek, Anna Rydén, Sofia Kronström, Anette Karlsson, Maria Mallander, Nadica Petkovic’, Mariella Wiberg. Sittande fr. v. Agnetha Johansson, Ida Hultin, Lena Nikolausson, Mats Fransson. Frånvarande 25-åringar: Christina Gustavsson, Bodil Bergkvist och Inga Arvidsson.

PENSIONÄRER 2019: Stående fr. v. Ing-Britt Gustafsson, Karin Holmstedt, Gunnel Malm, Carina Fyhr, Anitha Johansson, Ann-Cathrine Andersson, Elisabeth Karlsson. Sittande fr. v. Ingegerd Hultqvist, Marianne Johansson, Marianne Ström, Eva Tector-Nilsén.

PENSIONÄRER 2019: Stående fr. v. Anna-Lisa Karlsson, Elisabeth Skarström, Kerstin Bodefält, Ywonne Gill, Anita Spanier, Inger Sjöstedt. Sittande fr. v. Kristina Fasth, Lena Wikström, Gunvi Johansson, Kristina Erikson.

Frånvarande pensionärer: Britt-Louise Moberg, Margareta Delholt, Barbro Argus, Christina Winblad, Eva-Lena Andersson, Rosie Persson och Inga-Lill Johansson.